اخبار
کد خبر : 12966 ۱۴۰۰/۰۳/۰۲   ۱۹:۲۳:۰۸

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
دعوت از والیبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی جوانان

 

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: متین احمدی والیبالیست اهل این شهرستان توسط کادر فنی تیم ملی جوانان به اردوی آمادگی این تیم دعوت شد.

سلیمان سواره رییس اداره ورزش و جوانان بوکان  اظهار داشت: مراحل سه‌گانه ارزیابی بازیکنان جهت دعوت به اردوی تیم ملی والیبال جوانان در تاریخ‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد و در آن ۱۵۰ متقاضی در سه گروه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او افزود: در نهایت با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان، ۳۳ بازیکن به اردوی اول تیم ملی جوانان دعوت شدند که در میان آن‌ها نام این والیبالیست شایسته بوکانی نیز دیده می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان ادامه داد: اردوی تیم ملی از تاریخ پنجم خردادماه به مدت یک هفته در فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و دعوت‌شدگان باید ظهر روز چهارشنبه همان روز با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت انجام تست PCR در اردو حاضر شوند.

سواره اضافه کرد: تمرینات از روز ۶ خردادماه آغاز شده و ۱۲ خردادماه به پایان می‌رسد.

*شمشیرباز آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

دبیرهیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت:"هادی رضوی‌نیا" شمشیرباز شایسته اسلحه فلوره استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

علی نجف‌زاده افزود: اردوی تدارکاتی ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه فلوره از هشتم تا سیزدهم خردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود که نام این شمشیرباز با استعداد استان در بین پنج نفر دعوت شده به این اردو قرار دارد.

وی گفت: در این اردو علاوه بر " هادی رضوی‌نیا" از آذربایجان‌غربی، "محمدحسین جعفری" از یزد، "علی امینی" ، "محمد دشتگر" از اصفهان و "ماهان میرزایی" از تهران نیز حضور دارند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: امسال و در اردوهای مختلف تیم‌های ملی شمشیربازی در اسلحه‌های مختلف، "سکینه نوری"، "الهه قهرمانی"، "هانیه خوشخواهی" و "محمد برزگر" از آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، «طاهر عاشوری»، «سکینه نوری» و «الهه قهرمانی»، سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا