اخبار
کد خبر : 12963 ۱۴۰۰/۰۳/۰۲   ۱۸:۳۸:۵۸

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛
ممنوعیت خروج هر نوع علوفه دامی از آذربایجان غربی

 

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: خروج هر نوع علوفه دامی از محل تولیدات استان به خارج از آذربایجان غربی ممنوع است.

به گزارش نای قلم، پرویز بستانچی در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی پیش آمده و کمبود احتمالی علوفه برای دامداران و عشایر استان، این سازمان با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید و تامین بخشی از علوفه مورد نیاز دامداران استان شامل جو، کاه کلش از محل تولیدات داخل استان تا اطلاع ثانوی خروج هر نوع علوفه دامی به خارج از استان ممنوع اعلام می شود.

وی افزود: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر حضور دلالان و افراد سودجو و خرید کاه و کلش خارج از عرف و انتقال آن به خارج از استان به کشاورزان و زارعان توصیه می شود به منظور حمایت از دامداران داخل استان از فروش کاه و کلش به اینگونه افراد خودداری کنند.

بستانچی تصریح کرد: تمام خودروهایی که علوفه قاچاق حمل می کنند توقیف و بار مربوطه به انبار جهاد کشاورزی انتقال داده می شود و در زمان مقتضی بر اساس دستورالعمل‌ها به دامداران بر اساس نرخ مصوب جهت استفاده تحویل داده می شود.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: جابجایی علوفه در داخل استان و بین شهرستان‌ها از این قاعده مستثنی بوده و بلامانع است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا