Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12933 ۱۴۰۰/۰۲/۲۸   ۲۲:۱۵:۴۲

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
گوشت مرغ به اندازه نیاز آذربایجان غربی تأمین نمی‌شود

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: مصرف روزانه استان بین 230 تا 250 تن در روز است که به دلیل افزایش قیمت بعضی از اقلام در این حوزه از جمله جوجه یک روزه و نهاده های دامی مورد نیاز مرغداری ها سبب کاهش جوجه ریزی و در حال حاضر گوشت مرغ به اندازه نیاز استان تأمین نمی‌شود.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگویی اظهار کرد: تولید امروز گوشت مرغ گرم تولید شده در استان 186 تن بوده که 47 تن از این میزان در شهرستان ارومیه توسط فروشگاه های مجاز و مابقی در شهرستان های استان توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی قرارگاه مرکزی، تأمین مرغ زنده تا کشتارگاه بر عهده همکاران سازمان جهاد کشاورزی است و از کشتارگاه به بعد مسئولیت توزیع بر عهده سازمان صمت است.

بابایی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ساعات آغازین کشتار مرغ در کشتارگاه های استان به صورت مستمر در محل حضور دارند و پس از بارگیری درب کامیون های حمل پلمب شده و در محل توزیع توسط بازرسان سازمان و همکاری نیروهای بسیج سپاه شهدا برای توزیع فک پلمب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: با همکاری نزدیک همکاران بازرسی و راهبری ستاد تنظیم بازار استان مرغ مورد نیاز به صورت گرم و مرغ منجمد تأمین و توزیع می‌شود.

بابایی خاطرنشان کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ 24 هزار و 900 تومان است و فروش بالاتر تخلف است و همشهریان به اندازه نیاز مصرف خود خرید کنند تا از ایجاد تلاطم در بازار جلوگیری شود تا سطح تولید، عرضه و تقاضا به تعادل برسد.

وی افزود: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری ساز مان گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا