اخبار
کد خبر : 12930 ۱۴۰۰/۰۲/۲۸   ۲۱:۵۰:۲۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
۲ بسکتبالیست مهابادی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

 

رییس هیات بسکتبال مهاباد گفت: "عبدالرحمان زینبی" و "سیدمسیح تاج الدینی" بسکتبالیست‌های با استعداد این شهرستان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

به گزارش نای قلم، شریف عبده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشور از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی شاهرود در سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این اردو نفرات مستعد هفت استان کشور حضور خواهند داشت که افراد برتر با نظر مربیان تیم ملی به مراحل بعدی اردو فراخوانده می شوند.

رییس هیات بسکتبال مهاباد با بیان اینکه آذربایجان غربی پنج نماینده در این اردو دارد، اضافه کرد: "عبدالرحمان زینبی" و "سیدمسیح تاج الدینی" نوجوانان مستعد بسکتبال این شهرستان هستند که نخستین اردوی تیم را تجربه می‌کنند.

عبده اظهار داشت: با مساعد شدن شرایط مقابله با کرونا این ورزشکار هم اکنون زیر نظر هیات بسکتبال شهرستان تمرینات خود را برای حضور موثر در اردوی تیم ملی انجام می دهند.

*همیاری امسال نیز در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور خواهد داشت

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: تلاش می‌کنیم امسال حضور قابل قبولی در لیگ برتر فوتبال بانوان داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش نای قلم، حسین پزشکیان در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با توجه به نتایج سال گذشته، از سرپرست تیم درخواست کرده‌ایم برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان برنامه‌ریزی و درخواست‌ها را اعلام کند.

وی گفت: بعد از دریافت خواسته‌ها و شرایط حضور، برای شرکت در فصل جاری لیگ برتر برنامه‌ریزی و بودجه و بازیکنان را مشخص خواهیم کرد.

پزشکیان اضافه کرد: تلاش ما آماده‌سازی یک تیم منسجم برای فصل جاری است تا نسبت به لیگ سال گذشته حضور بهتر و قدرتمندتری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی افزود: باید طی یک ماه آینده برنامه‌های حضور ما قطعی و نسبت به انتخاب بازیکنان و استعدادیابی از بازیکنان استانی آغاز شود که این اتفاق یکی از محورهای باشگاه برای فصل جاری است.

تیم فوتبال همیاری آذربایجان‌غربی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان که در ۲ گروه پنج تیمی برگزار شد با شکست در تمامی بازی‌ها و بدون کسب امتیاز در رده آخر گروه خود قرار گرفت.

این تیم در فصول گذشته همواره در رتبه‌های میانی جدول قرار داشت با این حال در فصل ۹۶-۱۳۹۵ با کسب رتبه پنجم بهترین عنوان تاریخ خود را کسب کرده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا