اخبار
کد خبر : 12893 ۱۴۰۰/۰۲/۲۴   ۲۱:۱۸:۵۵

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛
تساوی خانگی تراکتور مقابل تیم صنعت نفت

 

سرخ‌پوشان تبریز از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش نای قلم، تیم تراکتور با گذشت چند روز از حواشی ایجاد شده پیرامون این تیم عصر امروز جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه میزبان نماینده شهر آبادان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بود که این بازی نهایتا با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

با شروع نیمه نخست این دیدار شاگردان رسول خطیبی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و دقیقه ۱۸ ضربه سر اکبر ایمانی با اختلاف کم از کنار دروازه تیم صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶ بازی تیم مهمان صاحب ضربه ایستگاهی شد که «اخباری» با آمادگی کامل توپ را در اختیار گرفت.

در ادامه بازی بهترین موقعیت تراکتوری‌ها شوت مهدی «تیکدری» بود که دقیقه ۴۲ با اختلاف اندک به بیرون رفت تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تراکتور حمله‌های زیادی را روی دروازه «گروسیان» ترتیب دادند که دقیقه ۶۰ بازی محمد قادری بازیکن تعویضی گل اول سرخ‌پوشان تبریزی را به ثمر رساند.

در ادامه شاگردان «پورموسوی» برای جبران نتیحه بازی روی دروازه تراکتور ضد حمله‌ای تدارک دیدند که در این حرکت ضربه سر «طالب ریکانی» را «اخباری» مهار کرد.

شاگردان «پور موسوی» با حمله‌های خود توانستند دقیقه ۸۶ صاحب پنالتی شوند که «ریکانی» گل تساوی تیم صنعت نفت را به دست آورد.

تیم تراکتور مقابل نفت آبادان با ترکیب محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز(محمد قادری)، میلاد فخرالدینی(میلاد خرم الحسینی)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان(علی فتحی)، ابوالفضل رزاق‌پور، پیمان بابایی(صیاد کوکبی) و محمد عباس‌زاده صف‌آرایی کرد.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، عبدالله ناصری، امیرحسین فرهادی(سید فاخر تهامی)، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده(سینا زامهران)، حکیم نصاری(رضا خالقی فر)، طالب ریکانی و احمد شریعت زاده(مهدی زبیدی) وارد میدان شدند.

تیم داوری این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فر، حسین مرادی، علی احمدی، سعاد وفاپیشه، محمود رفیعی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی پیمان کشاورز، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور از تیم تراکتور و رضا خالقی‌فر از تیم صنعت نفت آبادان کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور در بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان ۲۹ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

تیم صنعت نفت نیز با ۲۵ امتیاز همچنان در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا