Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12891 ۱۴۰۰/۰۲/۲۳   ۰۹:۴۲:۲۸

جانشین انتظامی استان خبر داد؛
دستگیری مامور قلابی و کشف یک فقر کارت شناسایی

 

 جانشین انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری مامور قلابی و کشف یک فقره کارت شناسایی سپاه پاسداران در ایست بازرسی شهید کلانتری خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین انتظامی استان در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه پیکان سفید رنگ که در محور ارومیه- تبریز در حال تردد بوده مشکوک و متوقف کردند.

وی ادامه داد: خودرو توقیفی به لاین بازرسی هدایت، راننده که ملبس به نظامی سپاه پاسداران با درجه سرهنگی بوده بیان داشت که فاقد مدارک شناسایی است که در ادامه یک فقره کارت شناسایی سپاه پاسداران به مشخصات کارمند رتبه ۱۶ کشف شد که مشخص شد، جعل شده است.

حسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه خودرو مورد بازرسی معمول که هیچ گونه اموال ممنوعه کشف نشد که متهم با هماهنگی تحویل مراجع قضایی شد.

*کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در بوکان

 جانشین انتظامی استان همچنین از توقیف کامیونت ایسوزو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان بوکان خبر داد.

حسنخانی گفت: عوامل پایش جاده ایی این انتظامی در محور سقز- بوکان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: از بازرسی کامیونت موصوف۶۷۰متر پارچه خارجی و ۳۰دستگاه انواع لوازم صنعتی و کشاورزی (دریل، چمن زن، سنگ فریز) فاقد پروانه گمرکی کشف شد.

حسنخانی در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون توقیف و پرونده به مرجع قضایی ارسال شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا