Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12875 ۱۴۰۰/۰۲/۲۱   ۲۰:۵۵:۱۵

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
شجاعی و دژاگه تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند

 

مدیر تیم فوتبال تراکتور با اشاره به قرارداد شجاعی و دژاگه تا پایان فصل جاری، گفت: انتظار داریم دو طرف رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد تطبیق دهند.

به گزارش نای قلم، حسن آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، افزود: باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشترشان با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، عنوان کرد: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز سه‌شنبه زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از سرمربی تیم، اظهار کرد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیات مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند.

آذرنیا اضافه کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و با توجه به روند خوب تیم، امیدواریم در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان کسب کنیم.

گفتنی است، پس از بازگشت تیم تراکتور از بازی های آسیا، مسعود شجاعی و اشگان دژاگه به نوعی از تیم کناره گیری کردند.

تیم تراکتور از هفته بیست و سوم لیگ برتر جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

*ارومیه میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان

مسابقات بین‌المللی تنیس در رده سنی جوانان «جونیور» خردادماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش نای قلم، از یک خرداد، مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان پسر و دختر گرید پنج ITF به میزبانی ارومیه آغاز خواهد شد.

در این مساقات که نخستین رویداد بین‌المللی سال جاری در قالب مسابقات تور جهانی در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره دختران و پسران است و تا هشتم خردادماه ادامه خواهدداشت تنیسورهایی از کشورهای مختلف حضور خواهندداشت.

محمدطاهر صمدیان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی در تشریح برگزاری مسابقات گفت: تنیسورهایی از کشورهای ترکیه، فرانسه، ژاپن، قطر و مصر و چند کشور دیگر برای مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند ضمن اینکه تنیسورهایی از کشورمان و تیمی از استان نیز در رقابت‌ها حاضر خواهدبود.

وی محل برگزاری مسابقات را دو مجموعه شهیدباکری و تختی عنوان و خاطر نشان کرد: هم اکنون در حال آماده سازی و تجهیز زمین‌ها هستیم تا مسابقات با کیفیت و در بهترین شرایط را میزبانی کنیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌تواند سربلندی ارومیه، استان آذربایجان‌غربی و کشورمان را به همراه داشته باشد.

*رییس جدید هیات بدمینتون آذربایجان‌غربی انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون آذربایجان‌غربی، بابک محمودپور به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش نای قلم، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون آذربایجان‌غربی با حضور سه کاندیدا برگزار شد که بابک محمودپور با ۹ رای برای چهار سال به عنوان رییس جدید هیات انتخاب شد.

کیومرث پورایراندوست در این مجمع گفت: با بهبود شرایط کرونایی، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون برگزار شد و اکنون با انتخاب رییس جدید و با همکاری همه اعضا و استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل‌ها از جمله پیشکسوتان شاهد رشد و پیشرفت این رشته باشیم.

وی گفت: میزبانی از مسابقات مختلف و اردوها می‌تواند در رشد این رشته تاثیرگذار باشد که اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این راستا همکاری و حمایت خواهدداشت.

در این مجمع سامان ابراهیم حصاری و منصور حسین‌نژاد دیگر کاندیداهای تصدی ریاست هیات بودند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا