Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12871 ۱۴۰۰/۰۲/۲۱   ۱۹:۳۶:۳۰

معاون شهردار ارومیه:
نرخ کرایه تاكسى‌ها در اروميه 1500 تومان تعيین شد

 

معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: نرخ كرايه‌هاى تاكسى و اتوبوس‌هاى شهرى، میانگین 35 درصد افزايش یافته است.

به گزارش نای قلم، فخرالدین معصوم‌زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی، 35 درصد با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری شهرستان ارومیه افزایش یافت و از 18 اردیبهشت امسال طبق مصوبه در سطح شهر قابلیت اجرا پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه، عنوان کرد: اگرچه نرخ کرایه تاکسی به صورت میانگین 35 درصد افزایش یافته است اما این افزایش در مسیرهای مستقیم شهری فقط 25 درصد بود و افزایش 35 درصدی شامل سایر مسیرها و شهرک های اقماری است.

معصوم‌زاده گفت: نرخ تاكسى‌هاى شهرى در مسيرهای مستقيم جهت رند شدن قیمت با افزایش 25 درصدی، یک هزار و 500 تومان تعيین شده و نرخ سایر مسیرها و شهرک های اقماری بر اساس بعد مسافت همان 35 درصد افزایش است.

به گفته وی در حال حاضر دفترچه نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در دست رانندگان ناوگان قرار گرفته و هم چنین جهت اطلاع شهروندان  این دفترچه در سایت سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بارگذاری شده و به زودی نیز از طریق بیلبردهای شهری اطلاع رسانی می‌شود.

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: اگر رانندگان به غیر از نرخ‌های مصوب، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می توانند با تماس با شماره 137 شهرداری و یا شماره 32331910 این افزایش خودسرانه را گزارش دهند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا