اخبار
کد خبر : 12836 ۱۴۰۰/۰۲/۱۷   ۱۰:۴۴:۱۴

مدیرعامل شرکت گاز استان:
مشترکان گاز طبیعی در آذربایجان غربی به بیش از یک میلیون واحد رسید

 

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در دو ماه اخیر 39 هزار و 215 مورد اشتراک جدید در استان پذیرش شده است که با این تعداد اشتراک پذیری جدید، تعداد مشترکان گاز طبیعی استان به بالای یک میلیون و 20 هزار مشترک رسید.

به گزارش نای قلم، علیرضا شیخی در گفتگویی اظهار کرد: با اجرای نزدیک به 100 کیلومتر شبکه گازرسانی از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان کل شبکه و خط انتقال اجراشده در این استان به 16 هزار و 110 کیلومتر رسید.

وی افزود: در سال های اخیر شاهد جهش خوبی در گازرسانی به مناطق بی بهره به ویژه روستاهای استان بودیم که نتیجه آن بیش از دو برابر شدن ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه هم اکنون میزان بهره مندی خانوار روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی بیش از 71 درصد است، گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا در 600 روستایی که تحت عملیات گازرسانی قرار دارند ضریب نفوذ گاز طبیعی به بالای 85 درصد ارتقاء خواهد یافت.

شیخی با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته به طور میانگین هر ساله بیش از یکهزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در استان اجرا شده است، افزود: این روند را با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم شتاب می بخشیم تا بتوانیم هرچه زودتر در دو سه سال آتی روستاهای قابل گازرسانی آذربایجان غربی را از این نعمت الهی بهره مند سازیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا