اخبار
کد خبر : 12820 ۱۴۰۰/۰۲/۱۵   ۲۱:۲۷:۰۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
شناسایی و دستگیری باند سارقان طلا در آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی بوکان فرمانده انتظامی بوکان از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای طلا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مقدار قابل توجهی از طلاجات متعلق به یک خانواده روستایی از توابع شهرستان بوکان موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و بررسی‌های فنی و تخصصی موفق شدند پنج نفر از عاملین اصلی سرقت شامل بر سه نفر خانم و دو نفر آقا به همراه سه نفر خردسال را شناسایی کنند که در قالب متکدی و جهت رفع نیاز وارد منازل می‌شدند.

حیدری ادامه داد: سارقان میلیاردی طلا با هماهنگی‌های قضایی آن‌ها را در مخفیگاه شان در شهرستان بوکان دستگیر توسط ماموران هوشیار انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار ۴۴۱ گرم طلا به ارزش پنج میلیارد ریال اعتراف کردند و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

* ۵۴ راس دام قاچاق در پیرانشهر کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۴ رأس دام زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در پیرانشهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی افزود: در راستای مقابله با قاچاق احشام و جلوگیری از خروج احشام بدون مجوز قانونی، مأموران انتظامی پاسگاه لیک بین و دوآب انتظامی شهرستان پیرانشهر حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور نقده - پیرانشهر به سه دستگاه کامیون خاور و وانت نیسان، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۵۴ رأس دام زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

حسنخانی در ادامه با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی احشام مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا