Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12791 ۱۴۰۰/۰۲/۱۲   ۲۱:۳۹:۲۰

معاون استاندار:
سامانه الکترونیک صدور مجوز تردد راه‌اندازی شد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سامانه الکترونیک صدور مجوز تردد برای جلوگیری از تجمعات، راه‌اندازی شده است تا در صورت تائید کارشناسان مجوز لازم صادر شود.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در گفتگوی خبری، اظهار کرد: گزارش‌ها به‌صورت منظم توسط 24 دستگاه اجرایی استان تهیه شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: از زمان آغاز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 117 جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا تشکیل شده است، همچنین برای پیگیری تخصصی امورات کمیته‌های امنیتی، اجتماعی و انتظامی، اقتصادی و امور زیربنایی در حال فعالیت هستند.

معاون استاندار اضافه کرد: از بیست و نهم فروردین‌ماه امسال با دستور وزیر کشور جلسات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا به‌صورت روزانه تشکیل می‌شود، متأسفانه از 17 شهرستان استان، 14 شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

مصطفوی با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند، تأکید کرد: در همین راستا تلاش‌ها و اقدامات لازم در حوزه‌های دورکاری ادارات، مشاغل صنفی، فعالیت‌های  آموزشی، فعالیت اجتماعی و فرهنگی و تردد وسایط نقلیه برای رعایت دستورالعمل‌ها صورت گرفته است.

معاون استاندار با اشاره به این‌که متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته 23 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان فوت کرده‌اند، عنوان کرد: این در حالی است که از اول دی‌ماه تا اسفندماه سال گذشته تعداد فوتی‌ها یک رقمی بود و متأسفانه از روز نخست فروردین‌ماه امسال در بسیاری از روزها آمار دو فوتی‌ها رقمی بوده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا