اخبار
کد خبر : 12790 ۱۴۰۰/۰۲/۱۲   ۲۱:۲۹:۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
کانون‌ها باید در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشند

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری باید در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلیمن ناصر خدایاری امروز در مراسم تجلیل از کانون فرهنگی و هنری کریم اهل بیت (ع) شهرستان خوی که به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه ملی ایران قوی انتخاب شده است، اظهار کرد: در بین 25 هزار کانون فرهنگی و هنری که در کشور فعالیت می کنند، کانون‌هایی که در طرح‌هایی همچون ایران قوی یا فهما حائز رتبه برتر شده‌اند، باید به آنها اهمیت ویژه داده شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری باید در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشند، تصریح کرد: همچنین انتظارات باید براساس دارایی ها باشد.

خدایاری ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مظهر شکل گیری فرهنگ و هنر هستند و معرفی استانی به عنوان استان فرهنگی می تواند از بین کانون ها و براساس فعالیت آنها باشد و 25 هزار کانون رسالت خاص خودشان را دارند و باید با مدیریت روسای کانون ها بتوانند به هدف خود برسند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید این موفقیت کانون های برتر بصورت کارگاه برای دیگر کانون ها نیز جهت بهره برداری برگزار شود، گفت: باید از مساجد به عنوان جایگاهی برای استعدادیابی و استعدادسازی استفاده شود و مدیران کانون ها باید با نوجوانان، جوانان و همچنین معلمان مناطق خود ارتباط مستمر در راستای انجام این فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مساجد، ریشه فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری هستند، اضافه کرد: مسجد سنگر اطاعت، عبادت، هم سویی، انفاق، برادری، علم و ادب، فرهنگ و هنر است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا