Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12789 ۱۴۰۰/۰۲/۱۲   ۲۱:۱۹:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اعلام کرد
تخلیه آب ۵۱ منزل مسکونی در روستاهای سیل‌زده آذربایجان غربی

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از تخلیه آب ۵۱ منزل مسکونی در روستاهای سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: ۷۱ نجاتگر و پرسنل هلال‌احمر استان از شامگاه گذشته تاکنون به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان‌های چایپاره، چالدران، پلدشت، خوی و پیرانشهر که ۱۴ روستای این شهرستاها از شب گذشته تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم های عملیاتی در ارزیابی ۱۴ روستا متاثر از سیل، ۷۰ باب منزل را مورد ارزیابی قرار دادند که ۵۱ منزل بعلت آبگرفتگی توسط امدادگران تخلیه شد، همچنین در این عملیات پنج دستگاه آمبولانس و شش دستگاه کمک دار بکار گیری شده است.

جعفرزاده با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق سیل زده استان، اظهار کرد: ۱۹ تیم عملیاتی امدادی به استعداد ۷۱ نفر برای امدادرسانی به محصور شدگان در سیل و آبگرفتگی به کارگرفته شده و در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان بیان کرد: اقلام امدادی و زیستی شامل هشت دستگاه چادر، ۲۵۰ تخته پتو، ۶۴ عدد موکت و دیگر اقلام زیستی و غذایی بین حادثه‌دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا