Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12766 ۱۴۰۰/۰۲/۱۰   ۱۰:۰۰:۴۴

توسط اتحادیه جهانی پست انجام گرفت؛
چاپ تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس

 

اتحادیه جهانی پست اقدام پست ایران را در راستای چاپ تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد مورد توجه قرار داد.

به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ باردیگر فعالیت‌های فرهنگی پست ایران و موزه ارتباطات مورد توجه اتحادیه جهانی پست قرار گرفت و در صفحات مجازی خود از آن نام برد.

اتحادیه جهانی پست در توییتی، اقدام پست ایران در راستای چاپ تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار دارد را موردتوجه قرار داد.

تمبر مذکور۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در حاشیه نمایشگاه مشترک تمبر ایران و ارمنستان در موزه ملی ارمنیان (اسقف آرداک مانوکیان) رونمایی شد .

 کلیسای “تادئوس مقدس” یا “قره کلیسا” که در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۰۸، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، نام کلیسایی تاریخی در استان آذربایجان غربی ایران و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان چالدران در کنار روستایی به همین نام واقع شده‌است.

گفتنی است، فعالیت‌های فرهنگی موزه ارتباطات و پست ایران در یک سال گذشته همواره مورد توجه اتحادیه جهانی پست  قرار گرفته و اخبار مرتبط با این رویدادها در حساب‌های اتحادیه جهانی پست در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا