اخبار
کد خبر : 12765 ۱۴۰۰/۰۲/۰۹   ۱۱:۲۲:۴۹

معاون استاندار:
نامزدهای انتخاباتی به دور از تخریب رقبا برنامه‌ ارائه دهند

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخاباتی در انتخابات باید بدور از تخریب رقبا و دامن زدن به اختلافات قومی، برنامه‌ی خود را ارائه دهند و مردم نیز با مقایسه این برنامه ها به نامزد اصلح رای دهند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سالجاری اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از مردم کشورمان عضو شبکه‌های مختلف فضای مجازی هستند و از این بستر در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند که نیاز است شورای فرهنگ عمومی استان برنامه‌های موثری برای استفاده صحیح کاربران به ویژه جوانان و نوجوانان از این فضا را تدوین کند.

وی افزود: وحدت، همدلی و انسجام ملی یکی از مهمترین اولویت های شورای فرهنگی عمومی استان در سالجاری است.

معاون استاندار اضافه کرد: برای دستیابی به این امر مهم نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگی مدون و منسجم هستیم.

وی افزایش و جلب مشارکت مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کنار جلب مشارکت مردم، تمکین به قانون در دوران انتخابات و بعد از آن توسط نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد و برای این منظور نیز دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه ریزی های مناسب داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی فضای مجازی و بروز پدیده‌های جدید در این بخش از جمله کلاب هاوس را مورد تاکید قرار داد و افزود: تعداد قابل توجهی از مردم کشورمان عضو شبکه های مختلف فضای مجازی هستند و از این بستر در حوزه اطلاع رسانی استفاده می کنند که نیاز است شورای فرهنگ عمومی استان برنامه های موثری برای استفاده صحیح کاربران بویژه جوانان و نوجوانان از این فضا را تدوین کند.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در ماه آینده در کشور، بر ضرورت اخلاق‌مداری و ایجاد فضای رقابتی در میان کاندیداها و طرفداران آنها تاکید کرد و افزود: فضای انتخاباتی در کشور و بویژه در استان آذربایجان غربی باید از فضای قومیتی به سمت رقابتی پیش برود و در این زمینه نقش احزاب بسیار مهم و تاثیرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای همدلی و وحدت میان پیروان اقوام و ادیان است، اظهار داشت: متاسفانه دشمنان نظام اسلامی همیشه درصدند از اختلافات قومی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کنند .

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: متاسفانه در ماه های اخیر برخی از مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و این مسئله باعث شده شاهد افزایش مبتلایان به این بیماری باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفـت: تنها راه مبارزه با بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و نیاز است دستگاه های فرهنگی و رسانه های استان برای آشنایی بیشتر مردم با ابعاد مختلف مبارزه با بیماری کرونا اطلاع رسانی بیشتری بکنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا