اخبار
کد خبر : 12751 ۱۴۰۰/۰۲/۰۷   ۱۸:۳۶:۵۵

امروز انجام گرفت؛
پلمب مطب پزشک متخصص به خاطر رعایت‌نشدن پروتکل‌ها در ارومیه

 

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: مطب پزشک متخصص به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا در ارومیه پلمب شد.

به گزارش نای قلم، ابراهیم حسنی در گفتگویی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر عدم رعایت قرنطینه کامل بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های کشوری مبارزه با بیماری کووید ۱۹ توسط یکی از متخصصان شهر ارومیه با وجود اطلاع از مثبت قطعی بودن تست PCR این پزشک، اقدامات لازم برای بررسی موضوع انجام شد.

او اضافه کرد: بعد از بازدید از اتاق عمل و کنترل لیست بیماران بستری و بیماران کاندیدای عمل جراحی، با مسجل شدن تخلف این پزشک، اعمال جراحی لغو و بیماران تعیین تکلیف شدند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در ادامه پیگیری‌ها و با توجه به احتمال تکرار تخلف توسط این پزشک، در محل مطب شخصی خود، کارشناسان نظارت بر درمان به مطب مراجعه کردند که متاسفانه ایشان در حال ویزیت بیماران بودند.

حسنی اظهار کرد: تعدادی از همراهان و بیماران در سالن انتظار حضور داشتند که با مدیریت کامل صحنه و رعایت ضوابط قانونی، مطب پلمب و پرونده این فرد به مراجع قضایی ارسال شد.

او گفت: رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های کشوری در خصوص بیماری کووید ۱۹ برای تمامی اقشار جامعه الزامی بوده و هیچ فرد و گروه خاصی در این مورد استثنا نیست.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا