اخبار
کد خبر : 12749 ۱۴۰۰/۰۲/۰۷   ۱۸:۲۷:۲۶

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد؛
جمع آوری دکل‌های غیرقابل استفاده مستقر در سطح شهر

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بر کاهش تعداد دکل‌های مخابراتی در سطح شهر و جمع آوری دکل‌های غیرقابل استفاده مستقر در بعضی از فضاهای مسکونی، آموزشی و بهداشتی، تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد امروز در نشست مشترک با شهردار ارومیه، اظهار کرد: بهبود سیما و منظر شهری، کاهش نگرانی‌های روانی شهروندان، کاهش اعتراضات مردمی و همچنین صرفه‌جویی هزینه‌های اجرایی، عملیاتی و تامین و نگهداری سایت‌های مخابراتی از طریق استفاده مشترک از آنها توسط اپراتورهای تلفن همراه از جمله مزایای کاهش تعداد دکل ها است.

در این نشست راهکارهای تجمیع و زیباسازی دکل های مخابراتی هر یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و شهردار ارومیه بر توسعه همکاری های مشترک تاکید کرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از تعامل و همکاری با شهرداری ارومیه در راستای رفع موانع توسعه و تقویت شبکه های ارتباطی در ارومیه خبر داد.

وی افزود: نحوه تعامل و همکاری شهرداری در اجرای پروژه های حوزه ارتباطات در شهر هوشمند ارومیه و تسریع در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده بسیار تعیین کننده است.

جلیلی نژاد تصریح کرد: توسعه کسب و کارهای حوزه فاوا و تحقق شهرهوشمند در گرو داشتن زیرساخت‌های مناسب شهری است که این موضوع با تعامل و همکاری شهرداری در رفع موانع توسعه و تقویت شبکه ارتباطی محقق می شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا