اخبار
کد خبر : 12737 ۱۴۰۰/۰۲/۰۶   ۱۴:۰۰:۵۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
شفافیت باید در راس مسیر مدیریت مقابله با کرونا قرار گیرد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برای جلوگیری از فرسایشی شدن مبارزه با ویروس کرونا، شفافیت با مردم باید در راس مسیر مدیریت مقابله با کرونا قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری امروز در پانزدهمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مقابله با کرونای استان، اظهار کرد: تاکنون روند کندسازی و متناسب‌سازی قدرت شیوع ویروس کرونا با وضعیت نظام سلامت برای درمان به خوبی انجام شده است.

وی افزود: با اعلام زمان حدودی واکسیناسیون های مردمی می‌توان از همکاری مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین بهره را برد چراکه در صورت مشخص شدن این موضوع، مردم نیز در راستای تحمل شرایط و رعایت مسائل بهداشتی تمرکز بیشتری خواهند کرد.

خدایاری با اشاره به حضور پررنگ رسانه‌ها در بحث مدیریت مقابله با کرونا نیز اظهار کرد: از سویی برای نشان دادن زحمات سیستم سلامت و تسکین آنها به رسانه‌ها نیاز است و از سویی برای آگاه سازی اجتماعی نیز اگر رسانه‌ها پای کار نباشند نمی‌توان مردم را در خصوص تمامی زمینه‌های مرتبط با این بیماری آگاه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اهمیت دادن به رسانه‌ها و پرهیز از چندقطبی کردن موضوعات مرتبط با کرونا برای اقناع‌سازی مردم بسیار ضروری است و مسئولان امر باید در برنامه ریزی‌های خود به این امر توجه دوچندان داشته باشند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا