Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12697 ۱۴۰۰/۰۲/۰۳   ۱۹:۱۱:۰۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف و ضبط کالای قاچاق و ۸ کیلو گرم مواد مخدر در سردشت

 

فرمانده انتظامی سردشت از کشف و ضبط هشت کیلوگرم مواد مخدر، بیش از ۱۲ هزار تست قند خون و ۶۵۰ کیلوگرم چای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ موسی بهاری در گفتگویی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سردشت در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک نفر در حوزه مواد مخدر در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی و حصول اطمینان در سطح شهرستان به یک نفر مشکوک و در بازرسی از محل اقامت وی هشت کیلوگرم مواد از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

بهاری تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی همچنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور سردشت- مهاباد به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف را به وی دادند.

بهاری عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد نوار تست خون قاچاق به ارزش ۱۷۵ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان نیز یک محموله چای خارجی قاچاق هنگام کنترل جاده‌های مواصلاتی از یک دستگاه خودرو وانت به میزان ۶۵۰ کیلوگرم و به ارزش بیش از 700 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

بهاری اظهار کرد: در رابطه با کشف و ضبط نوار تست قند خون و چای قاچاق دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر نیز دستگیر می شوند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*عامل تیراندازی با اسلحه شکاری‌ در میاندوآب دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: فردی که با اسلحه شکاری یک نفر را در این شهرستان مجروح کرده بود، در کمتر از سه ساعت، دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، جهانگیر مسعودی در گفتگویی افزود: عصر روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله‌های شهر میاندوآب، دادستانی و عوامل انتظامی بلافاصله به موضوع ورود کردند.

وی با بیان اینکه بر اثر درگیری بین ۲ نفر، یکی از آنها با یک قبضه اسلحه شکاری دیگری را از ناحیه سر مجروح کرده بود، اضافه کرد: ضارب که پس از وقوع حادثه از محل متواری شده بود در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه علت و انگیزه این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: فرد مجروح نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان بوده که حال وی وخیم است.

 مسعودی بیان کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند، برخورد با آنان بدون مماشات در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان میاندوآب قرار دارد به طوری که مقابله با این دسته از مجرمان بسیار جدی، قاطع و مستمر است.

*ممانعت از برگزاری مراسم عقد بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میاندوآب

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عقد در شرایط قرمز کرونایی با حضور شمار زیاد میهمانان، افزود: با ورود دادستانی دستورات لازم برای متفرق کردن میهمانان صادر و مراسم تنها با حضور عروس و داماد و خانواده آنها برگزار شد.

مسعودی بیان کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان، از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و مجالس که برخلاف دستورالعمل های بهداشتی باشد، جلوگیری و با عاملان آنها برخورد می شود.

در ایام عید، با برگزاری ۲ مراسم عروسی پشت سر هم توسط یک طایفه که با حضور ۴۰۰ نفر، حدود ۴۰ نفر آنان به کووید۱۹ مبتلا شدند که تاکنون ۲ نفر آنان فوت شده‌اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا