اخبار
کد خبر : 12634 ۱۴۰۰/۰۱/۲۸   ۲۱:۱۳:۲۰

رئیس پلیس فتا استان:
گرداننده کانال غیر‌اخلاقی در ارومیه دستگیر شد

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: شخصی که اقدام به ایجاد کانال تلگرامی با محتوای غیراخلاقی کرده بود، شناسایی و به دست قانون سپرده شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگوی خبری اظهار کرد: طی رصد و پایش شبانه‌روزی کارشناسان این پلیس، کانال تلگرامی با محتوای غیر‌اخلاقی شناسایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع می‌توانست نگرانی‌هایی را در بین خانواده به وجود آورد موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و پس از تلاش‌های مستمر، گرداننده کانال مذکورمورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضایی به پلیس تحویل داده شد.

این مقام مسئول افزود: فرد خاطی در مواجهه با ادله قاطع پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و هدف خود را از راه‌اندازی این کانال، درج تبلیغات و منفعت مالی اعلام کرد.

نصرتی با اشاره به اینکه براساس ماده 14 قانون جرایم رایانه‌ای اشاعه هر گونه محتوای غیراخلاقی پیگرد قانونی دارد، گفت: پلیس فتا در راستای سالم‌سازی فضای مجازی و ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها، به طور جدی و برابر قانون با ناامن‌کنندگان این محیط برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir پل ارتباطی با هموطنان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا