اخبار
کد خبر : 1263 ۱۳۹۴/۰۹/۲۸   

راه اندازی خطوط پرواز هوایی در استان ضروری است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: راه اندازی خطوط  پرواز هوایی در آذربایجان غربی ضروری است.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در نشست بررسی سازوکارها و راهکارهای راه اندازی خطوط هوایی بین المللی برای استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت استان آذربایجان غربی توسعه زیرساخت های گردشگری در استان ضروری است.

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل توسعه گردشگری توجه جدی به حمل و نقل و جابه جایی مسافر از مبدا به مقصد و بالعکس است.

جباری اضافه کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف تعریف شده  برای گردشگری استان کشورهای همجوار هستند لذا راه اندازی خطوط  پرواز هوایی ضروری است.

مدیر کل میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با اشاره به اینکه موضوع گردشگری به عنوان یکی از مولفه های توسعه استان مطرح و به تصویب رسیده است، گفت: باور مقامات مسئول استان نیز بر این است که ایجاد خطوط پرواز بین المللی برای استان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گفته وی در حال حاضر آذربایجان غربی از هر لحاظ ظرفیت و امکان برقراری پروازهای بین المللی را دارد و لذا ضروری است که مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی،  انجمن ها و نهادهای غیردولتی با ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در این امر مهم، مسئولان استان را یاری رسانند.

 در این نشست با ارائه گزارش فنی از وضعیت فرودگاه ها و خطوط هوایی استان توسط هیئت کارشناسی، راهبردهای اولویت دار به منظور راه اندازی خطوط پرواز بین المللی استان پیشنهاد و مورد  بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا