اخبار
کد خبر : 1262 ۱۳۹۴/۰۹/۲۸   

دانش آموز آذربایجان غربی قهرمان مسابقات المپیک ویژه ایران شد

دانش آموزان مهابادی به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی، در مسابقات شنای المپیک ویژه ایران با کسب دو مدال طلا و برنز خوش درخشید.

به گزارش نای قلم، معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش مهاباد اظهار داشت: این دانش آموز «شاهو محمدی» نام دارد و در سیزدهمین همایش ورزشی المپیک ویژه ایران در رشته شنا و در رده سنی 10 تا 15 ساله دو مقام اول و سوم را کسب کرد.

کامران حسن زاده اضافه کرد: این شناگر در ماده کرال سینه توانست مقام نخست این مسابقات را کسب کند و در ماده شنای قورباغه به مقام سوم دست یابد.

حسن زاده گفت: این دانش آموز که امسال در پایه اول مدرسه میرزا رشید شافعی مهاباد تحصیل می کند، تنها شرکت کننده آذربایجان غربی در این مسابقات بود.

معاون پرورشی وتربیت بدنی گفت: سیزدهمین همایش ورزشی المپیک ویژه ایران در رشته شنا با حضور بیش از 120 شناگر و در رده های سنی مختلف و در چهار ماده کرال سینه، کرال پشت، شنای پروانه و شنای قورباغه در سالن ورزشی کوثر تهران برگزار شد.

وی اظهار کرد: این ورزشکار معلول به همراه پدرش در اولین همایش داوطلبان المپیک ویژه ایران (خانواده هایی با فرزندانی با معلولیت ذهنی) نیز که روز گذشته در تهران برگزار شد، شرکت کرده بود.

گفتنی است این شناگر 10 ساله از سال 1391 شناکردن را زیر نظر یکی از مربیان این شهرستان به نام محسن مازوجی شروع کرده و معلولیتش باعث نشده که نتواند در عرصه فعالیت های ورزشی قدم بردارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا