Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12615 ۱۴۰۰/۰۱/۲۶   ۱۴:۲۸:۲۳

در مدت 10 روز صورت می‌گیرد؛
پرداخت مطالبات پزشکان در نسخه‌نویسی الکترونیکی

 

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: تمام مطالبات آن دسته از پزشکانی که اقدام به ثبت الکترونیک نسخ کنند ظرف مدت 10 روز پس از تحویل به بیمه سلامت پرداخت می‌شود .

فریده جعفری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه در راستای تجویز و ارائه الکترونیک نسخ و خدمات توسط پزشکان و موسسات، مطالبات آن دسته از پزشکانی که اقدام به ثبت الکترونیک نسخ کنند ظرف مدت 10 روز پس از تحویل به بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر دسترسی به سامانه نسخه الکترونیک سازمان برای تمام پزشکان طرف قرارداد بخش خصوصی فراهم شده است و این پزشکان می‌توانند نسبت به تجویز الکترونیک اقدام کنند.

وی با اشاره به عمده مزیت و معایب این طرح اظهار داشت: کاهش خطای داروخوانی ناشی از بدخطی پزشک از مزیت‌های این طرح بوده و طولانی شدن فرآیند انتظار مراجعه‌کننده ناشی از نداشتن آموزش و تبحر کافی در داروخانه‌ها و قطعی اینترنت از معایب آن است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی‌ گفت: طرح الکترونیکی کردن دفترچه‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها، حذف کاغذ، بهره‌وری بیشتر و خدمات‌رسانی بهتر اجرا می‌شود.

اداره‌کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی حدود یک میلیون و ٩٠٠ هزار نفر در این استان بیمه شده دارد که زیرپوشش پنج صندوق این سازمان شامل صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا