Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12593 ۱۴۰۰/۰۱/۲۴   ۲۰:۴۷:۰۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:
بافت تاریخی ارومیه نیازمند توجه ویژه‌ای است

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: بافت تاریخی ارومیه به عنوان بخشی از هویت تاریخی این شهر نیازمند توجه ویژه‌ای است تا به مرور زمان این محدوده از شهر نیز تخریب نشود.

به‌گزارش نای قلم، جلیل جباری در دیدار با شهردار ارومیه اظهار کرد: برای ترغیب مردم نسبت به احیای بافت تاریخی ارومیه نیاز است که سیاست‌های تشویقی و حمایتی از جمله ارائه تسهیلات برای آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای توسعه گردشگری در ارومیه و حفاظت از بناهای تاریخی نیاز به افزایش بیشتر تعاملات و همکاری بین این دو مجموعه است.

جباری تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌توان، همکاری‌های لازم را افزایش داد مربوط به احیا و حفظ بافت تاریخی ارومیه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با احیای بافت تاریخی ارومیه می‌توان به رونق گردشگری این شهرستان با سرمایه‌گذاری برای ایجاد هتل‌بوتیک‌ها، رستوران‌های سنتی و بوم‌شهرها در داخل این محدوده کمک کرد.

شهردار ارومیه نیز در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی برای توسعه همکاری‌ها اظهار کرد: برای گسترش همکاری‌ها نیاز است که جلسات مشترکی بین این دو مجموعه برگزار شده و در مورد موضوعات مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مجید آقازاده اضافه کرد: شهرداری ارومیه نیز به نوبه خود به وظیفه خود مبنی بر حفاظت از بافت تاریخی ارومیه واقف بوده و تا حد امکان سعی خواهد کرد که در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا