اخبار
کد خبر : 12572 ۱۴۰۰/۰۱/۲۳   ۲۰:۳۶:۴۷

معاون استاندار آذربایجان‌غربی خواستار شد؛
ایجاد ارتباط سیستماتیک بین عوامل تولید تا توزیع

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد ارتباط سیستماتیک بین عوامل تولید تا توزیع می‌تواند از بروز کمبودها و مشکلات جلوگیری کند.

به گزارش نای قلم، نادر صاقی امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت زنجیره تأمین در خصوص محصولات کشاورزی در ایجاد شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد ضروری است.

وی افزود: آمادگی داریم تا آذربایجان‌غربی به عنوان پایلوت کشوری در این مورد انتخاب شود.

معاون استاندار اضافه کرد: این سازمان در تمام مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تأثیرگذار است از این رو مدیریت چنین مجموعه‌ای تجربه و توان زیادی را می‌طلبد.

وی تأمین مایحتاج روزانه و مواد مورد نیاز مردم را دغدغه همیشگی مسئولان دانست و تأکید کرد: سیستم‌های مدیریت زنجیره تأمین کالا و خدمات در بسیاری از کشورهای دنیا برقرار است که از مهم‌ترین ویژگی‌های این زنجیره می‌توان به شفاف‌سازی که خواسته عموم است اشاره کرد.

صادقی همچنین برقراری این زنجیره را عاملی بر توقف فساد عنوان کرد و افزود: آمادگی داریم تا آذربایجان‌غربی به عنوان پایلوت کشوری در این مورد انتخاب شود.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای استان در بخش کشاورزی گفت: تمام تلاش خود را با پشتیبانی و رفع موانع تولید برای اجرایی نمودن برنامه توسعه بخش کشاورزی استان به کار می بندم.

اکبر کرامتی با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی استان ادامه داد: با حمایت و زمینه سازی بهتر برای ورد بخش خصوصی بخشی از فعالیت های این حوزه برون سپاری می شود.

وی استفاده از پتانسیل مناطق آزاد و نوار مرزی، امید آفرینی در بین تولید کنندگان، استفاده از فناوری‌های نوین در بخش کشاورزی به همراه مقابله جدی با مفاسد اداری و بهبود وضع معیشتی کارکنان بخش کشاورزی استان را از دیگر برنامه های خود برای توسعه بخش کشاورزی استان اعلام کرد.

کرامتی در ادامه  تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و اولویت دادن به نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمانی را از مهمترین برنامه های این سازمان در طول فعالیت ریاست خود عنوان کرد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های رسول جلیلی، اکبر کرامتی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا