Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12570 ۱۴۰۰/۰۱/۲۳   ۲۰:۲۱:۳۰

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی هشدار داد؛
کلاهبرداری با ترفند فروش بلیط هواپیما

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: شخصی که به واسطه درج آگهی دروغین در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، به دست قانون سپرده شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با مراجعه شخصی مبنی بر اینکه بواسطه آگهی فروش بلیط هواپیما در سایت دیوار در دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار شده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و در مواجهه با ادله قاطع پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و سرانجام  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

این مقام مسئول گفت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که فرد خاطی با درج آگهی دروغین فروش بلیط هواپیما با قیمت پایین‌تر در سایت دیوار کاربران را فریب داده و پس از دریافت مبالغی از آنان دیگر پاسخگوی قربانیان نبوده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم مورد نظر با فریب افراد ناگاه و جلب اعتماد آنان مبلغی در حدود 430 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

نصرتی با اشاره به اینکه آگهی‌های دروغین در فضای مجازی دام‌های پهن شده افراد سودجو و کلاهبردار است، بیان داشت: هموطنان جهت پیشگیری از مشکلات و گرفتاری‌ها، نیازمندی‌های خود را از مراکز و منابع معتبر تامین کنند و جهت دریافت مشاوره و گزارش هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتاwww.cyberpolice.ir  با پلیس در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا