Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12569 ۱۴۰۰/۰۱/۲۳   ۲۰:۱۰:۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
رسانه‌ها اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری، امانت‌داری را رعایت کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام ناصر خدایاری در اولین جلسه بررسی و رصد فضای انتخاباتی شهرستان سردشت و در جمع اعضای شورای تامین و نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان سردشت در سخنانی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان نهادی واسطه بین مردم و حکومت با واقع نگری، هوشیاری و بینش، بیش از پیش حلال مشکلات باشند و با تشخیص سره از ناسره واقعیت‌های موجود را بازتاب دهند .

وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی باید اول اخبار دقیق را از منابع اصیل واقع بگیریم، سپس آن را پایش کنیم و در نهایت این ستاد به انتشار اخبار دقیق اقدام کند.

خدایاری، اضافه کرد: خبرنگاران از انتشار اخباری که بر پایه و اساس شایعات، شبهات و ابهامات است و منجر به تلقین می‌شود، خودداری کنند.

وی همچنین تصریح کرد: رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند و به قول مقام معظم رهبری که می فرمایند ملاک رای مردم است، عینا تحقق پیدا کند. تا بار دیگر شاهد شکست توطئه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور و شرکت اکثریت مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا