Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12568 ۱۴۰۰/۰۱/۲۳   ۲۰:۰۵:۵۲

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛
کشف نهاده‌های دامي فاسد در شمالغرب کشور

 

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 135 تن نهاده دامي فاسد غیرقابل مصرف و دستگیری شش متهم در شمالغرب کشور خبر داد.

 به گزارش نای قلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارشناسان مستقر در مرکز پايش پليس گمرک ناجا با بررسي های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به چندین تریلر حامل ذرت دامي ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد تمامی محموله ها استان آذربایجان غربی بود، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استان هاي مسير حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه اي تردد محموله ها استعلام و هدايت عملياتي انجام و در نهايت همکاران پليس امنيت اقتصادي استان های مذکور چهار دستگاه تريلر را در استان زنجان و دو دستگاه تريلر را در استان اردبيل برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بررسي اوليه توسط همکاران مشخص شد تمامي ذرت هاي دامي فاسد، کپک زده و غير قابل مصرف براي دام هستند که پس از تایید کارشناسان جهاد کشاورزي محموله ها به مقدار 135 تن توقیف و به تعزيرات حکومتي تحویل شدند.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این خصوص شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس از آنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با پشتیبانی هم با رفع موانع به تولید داخل کمک کنند.

کد خبرنگار: 983127

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا