Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12559 ۱۴۰۰/۰۱/۲۲   ۲۰:۵۷:۲۷

با صدور بیانیه‌ای؛
جبهه جهادگران ایران اسلامی به عنوان جریان سوم وارد انتخابات شد

 

جبهه جهادگران ایران اسلامی در بیانیه‌ای از ورود رسمی این جبهه به عنوان جریان سوم و مستقل به صحنه انتخابات خبر داد و اعلام کرد:‌ داوطلب اختصاصی جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری تا اول اردیبهشت از طریق رسانه‌های رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش نای قلم، در بخشی از بیانیه جبهه جهادگران ایران اسلامی آمده است: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از پیچیده‌ترین انتخابات در ۴۰ سال گذشته است که از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تحریم‌های ظالمانه و هجمه رسانه‌های فرصت‌طلب موجب پدیدار شدن گسست اجتماعی سیاسی شده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان کاملا مردمی و فراگیر با حمایت اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، استادان دانشگاه، جامعه کارگری، فرهنگیان، اهالی مطبوعات و جوان‌های انقلابی و ولایت مدار و ولایت‌پذیر برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و شوراهای اسلامی شهر دوره ششم شرکت می‌کند و از آحاد هم وطن‌های عزیز دعوت می‌کند در این حماسه ملی با وفاق و همدلی برای ساختن آینده ای روشن شرکت کنند.

این جبهه در بیانیه خود یادآور شد: شورای مرکزی جبهه جهادگران از آغاز سال جدید بررسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به‌شکل مصداقی در دستور کار قرار داده و تا اول اردیبهشت ماه نامزد اختصاصی خود را با شاخصه‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب معرفی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ رنگ فیروزه ای به عنوان نماد "جریان سوم" انتخاب شده است. رنگ فیروزه به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در مقابل خداوند یکتا به عنوان رنگ همدلی و نماد انتخاباتی جهادگران به فضای انتخابات  شور و نشاط توام با آرامش تداعی می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان مستقل مردمی متشکل از بیست کمیته تخصصی به هیچ یک از جناح ها و شخصیت‌های سیاسی مرسوم وابستگی تشکیلاتی ندارد. این جبهه در چارچوب قانون اساسی و در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در پارادایم مکتب و تفکر تشیع و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا