اخبار
کد خبر : 12549 ۱۴۰۰/۰۱/۲۲   ۱۰:۴۹:۱۴

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت استان خبر داد
اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در بخش سرپایی بیمارستان‌های آذربایجان غربی

 

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی از اجرای طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی در بخش سرپایی بیمارستان ها با استفاده از سامانه های حذف دفترچه کاغذی سازمانهای بیمه گر خبر داد.

به گزارش نای قلم، شیرزاد کنار بروژی امروز در دوره آموزشی کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌های کاغذی در بخش سرپایی بیمارستانی، اظهار کرد: تا کنون 100 درصد پیکربندی بیمارستان‌ها توسط کارشناسان بیمه سلامت با موفقیت انجام شده و از 36 بیمارستان استان 88 درصد آنها با موفقیت در بخش سرپایی بیمارستانی نسخه الکترونیک ثبت کرده‌اند.

وی افزود: طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در استان از اسفند ماه 97 در شهرستان‌ها به صورت پایلوت کلید زده شد و هم اکنون در بخش خصوصی شامل مطب‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری به صورت صد درصد در حال اجراست.

بر اساس قوانین بالا دستی تا شهریور 1400 ارائه خدمات در بخش سلامت به صورت الکترونیک جایگزین روش‌های سنتی شده و بیمه‌شدگان قادر خواهند بود با ارایه کد ملی خود تمام خدمات در تعهد سازمان را بدون هیچ نقصانی دریافت کنند.

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت استان گفت: علاوه  بر کارشناسان ستادی، ناظران مقیم بیمارستانی در راستای تسهیل اجرا و ارائه خدمات الکترونیک با بیمارستان‌ها و بیمه‌شدگان همکاری لازم را می‌کنند.

دوره آموزشی کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌های کاغذی با حضور کارشناسان ناظر مقیم در بیمارستان‌های استان در اداره کل بیمه سلامت  آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه که به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو نوبت برگزار شد، کارشناسان ادارات شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند .

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا