اخبار
کد خبر : 12539 ۱۴۰۰/۰۱/۲۱   ۲۰:۴۳:۴۸

استاندار:
روند ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی نگران‌کننده است

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: روند ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی نگران‌کننده است، با ادامه این روند باید بیمارستان‌های غیردانشگاهی هم پای کار بیایند.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری امروز در یکصد و دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا از افزایش ابتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی‌ها و نظارت جدی بر اجرای محدودیت‌ها سه راهکار اساسی برای مقابله با کرونا بشمار می رود.

وی افزود: اگر چه بخشی از این افزایش به خاطر عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در افزایش نمونه‌گیری دارد اما کاهش شدید رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تجمعات خانوادگی و نبود نظارت جدی باعث این وضعیت شده است.

شهریاری ترددهای مرزی و جابجایی‌های داخل و خارج استان و کاهش استفاده از ماسک را از دیگر عوامل افزایش شیوع کرونا در استان برشمرد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش همه متولیان امر بویژه کادر درمان و پرستاری تصریح کرد: اجرای دقیق محدودیت‌ها طبق رنگ بندی هر شهر، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

شهریاری گفت: همه دستگاه‌های متولی باید در انجام وظایف خود جدی باشند.

وی از فرمانداران خواست تا در نظارت بر اجرای محدودیت‌ها مصمم باشند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا