اخبار
کد خبر : 1253 ۱۳۹۴/۰۹/۲۷   

اخبار ورزشی

پیروزی مقابل شهرداری اردبیل حاصل انسجام تیمی بود

مدیر تیم های فوتبال پایه باشگاه شهرداری ارومیه گفت: پیروزی ارزشمند بازیکنان ما مقابل تیم صدرنشین شهرداری اردبیل حاصل تلاش و انسجام تیمی بود.

یحیی بهاری روز جمعه پس از پیروزی یک بر صفر تیم نونهالان شهرداری ارومیه برابر همنام اردبیلی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات هدفمندی را پشت سر گذاشته بودیم و با آمادگی خوبی که داشتیم موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه شدیم.

دیدار تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری اردبیل امروز جمعه در زمین چمن ورزشگاه شهر اردبیل برگزار شد و با تک گل کمیل الیاسی به پایان رسید.

وی اظهار کرد: نونهالان تیم شهرداری ارومیه پس از گل با ارائه یک بازی خوب و منطقی بارها دروازه حریف را به خطر انداختند و در نیمه دوم هم بسیاری از موقعیت های گل را از دست دادند.

بهاری گفت: تیم صدرنشین شهرداری اردبیل نخستین شکست خود را برابر شهرداری ارومیه پذیرا شد و بازیکنان ما با این پیروزی روحیه مضاعفی برای دیدار هفته چهارم به دست آوردند.

فوتبالیست های نونهال شهرداری ارومیه در هفته چهارم این رقابت ها روز پنجشنبه هفته جاری میهمان تیم پاس همدان خواهند بود.

تیم نونهالان شهرداری ارومیه هم اکنون با کسب دو پیروزی و یک تساوی و کسب هفت امتیاز پس از تیم های شهرداری اردبیل و دبیری تبریز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

هدایت تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه بر عهده محسن عباسی است و سرپرستی تیم را احد حاج کریمی عهده دار می باشد.

تیم جوانان شهرداری ارومیه برابر متین ورامین شکست خورد

تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل متین صالحین ورامین شکست خورد.

به گزارش سایت باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه، مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور فصل 94 از 25 آذرماه با انجام دو دیدار در گروه ب آغاز شده است.

در گروه ب این رقابت ها که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، دو تیم شهرداری ارومیه و متین صالحین ورامین عصر پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم متین ورامین توانست در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود.

شاگردان یوسف قربانی در تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با امتیاز های 25 بر 23 و 25 بر 20 برنده شدند و ست های دوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15 ، 25 بر 23 و 15 بر 11 به حریف واگذار کردند.

تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه عصر امروز جمعه در دومین بازی خود به مصاف آلومینیوم المهدی بندرعباس می رود.

در نخستین روز این رقابت ها تیم والیبال شهرداری ارومیه با قرعه استراحت روبرو شده بود.

میلاد حسنلو، مرتضی پیرمحمد، فراز رحیمی، امیر سلیمانی، امیر قربانی، جعفر محمودی، احسان آباجالی، عرفان اسمعیل مرادعلی، میثم صالحی، سینا اصلانی کیا، مهدی علیزاده، اسماعیل قنبرپور، میلاد سلیمان پور و مهدی خان محمدی به سرمربیگری یوسف قربانی، مربیگری یاشار جوادی و سرپرستی اشکان دانشمندی ترکیب تیم جوانان شهرداری ارومیه را تشکیل می دهند.

مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان در دو گروه شش تیمی به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

در گروه ب این رقابت ها تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه با تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان، پیکان تهران و گوهر کویر زاهدان هم گروه است.

آغاز فعالیت پیست اسکی خوشاکوی ارومیه

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پیست اسکی خوشاکوی ارومیه از امروز جمعه به طور رسمی بازگشایی و فعالیت خود را برای جذب علاقه مندان به این رشته آغاز کرده است.

سجاد خوبدل افزود: در اولین روز بازگشایی رسمی، هزینه های مربوط به پیست و پارکینگ رایگان است و علاقه مندان می توانند از امکانات رفاهی آن بهره مند شوند.

خوبدل ادامه داد: تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان برای آماده سازی هر چه کیفی تر این پیست در راستای رفع موانع و مشکلات پیش رو و افزایش امکانات رفاهی آن با جدیت تمام ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پیست اسکی خوشاکو در 40 کیلومتری شهرستان ارومیه در منطقه راژان قرار دارد و با برخورداری از کوه های با شیب مناسب، چشم انداز زیبا و تجهیزات ورزش های زمستانی موقعیت ویژه ای جهت فعالیت علاقه مندان به ورزش اسکی دارد.

این پیست سال گذشته به علت کمبود بارش برف فعالیت چندانی نداشته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا