اخبار
کد خبر : 12524 ۱۴۰۰/۰۱/۲۰   ۱۳:۲۱:۲۱

با امضای تفاهم‌نامه‌ای؛
مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع‌آوری می‌شود

 

تفاهم‌نامه جمع آوری مدارس کانکسی از روستاهای منطقه آزاد ماکو بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو منعقد شد.

به گزارش نای قلم، در حاشیه افتتاح مدرسه معلم فقید «حسن انزلی» در ارومیه تفاهم‌نامه جمع‌آوری مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، به امضای مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو رسید.

طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و مشارکت در امر محرومیت‌زدایی به‌ویژه در حوزه استانداردسازی فضاهای آموزشی در طرح حذف و جایگزینی مدارس کانکسی  روستاهای منطقه آزاد ماکو مشارکت پنجاه درصدی داشته باشد.

با اجرای این تفاهم‌نامه 25 مدرسه کانکسی واقع شده در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو که مشتمل بر شهرستان‌‌های ماکو، پلدشت و شوط است در ظرف مدت یک‌سال جمع آوری و با مدارس استاندارد متعارف جایگزین می‌شوند.

گفتنی است، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور علاوه‌بر مشارکت پنجاه درصدی در تامین اعتبارات پروژه ها مسئولیت نظارت فنی بر اجرای عملیات ساخت را بر‌عهده خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا