Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12519 ۱۴۰۰/۰۱/۱۹   ۱۳:۵۰:۳۰

در نشست با دانش‌آموزان آذربایجان غربی عنوان شد؛
نباید اجازه داد آموزش آسیب ببیند

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید اجازه داد آموزش آسیب ببیند و فرصت ها تباه و مسیری که برای کار و فعالیت و تحصیل انتخاب شده است، دچار نقصان شود.

به گزارش نای قلم، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در نشست با دانش آموزان آذربایجان غربی افزود: کیفیت شبکه شاد مطلوب‌تر شده و نقص‌های مربوط به آن نیز رفع می‌شود.

وی افزود: این شبکه با وجود کاستی های آن، بزرگترین اپلیکیشن در کشور است که به بیشترین تعداد کاربران خدمات می دهد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه تغییر مهمترین موضوع تمدن بشری و واقعیتی انکارناپذیر است، اضافه کرد: کرونا وضعیت ها و فرصت هایی برای کسب تجربه های جدید و خلاقیت و نوآوری خلق کرد که این فرصت ها را باید قدر دانست و به بهترین وجهی از آن بهره برد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است، اظهار کرد: این وجه آشکار شبکه شاد است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران از شیوع ویروس کرونا و ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.

وی از دانش آموزان خواست تا درباره این پدیده خوب بیندیشند و تجارب را باهم مقایسه و روش های جدیدی را انتخاب کنند و در برابر  این پدیده منفعل نباشند.

آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که روند آموزش آنان مانند سایر نقاط کشور از اسفند سال ۱۳۹۹ از طریق شبکه شاد و تلویزیون آموزشی و نیز با ارائه بسته های آموزشی پیگیری می شود.

روزانه هزاران ساعت برنامه آموزشی از طریق شبکه شاد تولید و بین میلیون ها دانش آموز توزیع می شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا