Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12517 ۱۴۰۰/۰۱/۱۹   ۱۳:۴۵:۱۹

توسط وزیر آموزش و پرورش؛
جزییات نحوه برگزاری امتحانات تشریح شد

 

نحوه برگزاری امتحانات از زبان وزیر آموزش و پرورش در ارومیه تشریح شد .

به گزارش نای قلم، وزیر آموزش و پرورش در ارومیه در نشست صمیمی با دانش آموزان منتخب استان آذربایجان غربی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه  1400 را تشریح کرد و گفت: آموزش و پرورش در پایه های نهم و دوازدهم موافق حضوری دانش آموزان در امتحانات هست مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را به ما ندهد .

 محسن حاجی میرزایی همچنین در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش سرا جذب آموزش و پرورش شدند، اظهار کرد: این وزارت در حال پیگیری موضوع است و برای رفع مشکلات آنان تلاش می کند .

او ادامه داد: وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانی که قبل از سال ۱۳۹۲ با ما همکاری می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

 وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

 وی گفت: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیت‌ها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی همواره با بهره مندی از تفکرات دانش آموزان فکور در راستای ارتقا علمی و تربیت شهروند متعهد برای جامعه و نهادینه نمودن فرهنگ روحیه ی دانش آموز باوری و دانش آموز پروری گام بر می‌دارد.

 مهین منافی اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ۶۲۵هزار و ۵۵۰ دانش آموز شامل ۲۶۳ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و ۲۶۱هزار و ۷۷۵ دانش آموز مقطع دوره اول و دوم متوسطه است و دانش آموزان استان صاحب کارنامه های درخشان در زمینه های متفاوت علمی، تربیتی، ورزشی، جشنواره ها و زمینه های متنوع کشوری و استانی هستند.

 وی افزود: با توجه به اینکه رتبه یک و پنج کنکور سال ۱۳۹۹ از استان آذربایجان غربی بوده است، فرزندان این دیار با فعالیت ها و دانش خود و اولیا در تمامی لحظات سختی کرونا کنار مسئولان تعلیم و تربیت بوده و ما را یاری کرده‌اند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا