اخبار
کد خبر : 12514 ۱۴۰۰/۰۱/۱۹   ۱۱:۰۵:۵۲

مدیر کل آموزش و پرورش استان:
آموزش در هیچ نقطه از آذربایجان غربی تعطیل نیست

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: معلمان آذربایجان غربی ایثارگرانه با حضور در مناطق مرزی و محروم از شبکه شاد، اجازه ندادند آموزش در هیچ نقطه از این استان تعطیل شود.

به گزارش نای قلم، مهین منافی امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب استان، اظهار کرد: ۳۶ هزار معلم رسمی، چهار هزار و 100 نیروی انسانی آموزشیار نهضت و نیروهای حق التدریس در طول سال‌های مدید در استان محروم آذربایجان غربی مخلصانه و عاشقانه در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا همکاران آموزشی و معلمان ایثارگر با وجود تنوع آب و هوایی بسیار سرد و بسیار گرم و جاده‌های صعب العبور استان مرزی ما مردانه و شجاعانه توانستند با روش‌های مختلف آموزش اعم از شبکه شاد، ارائه بسته های آموزشی و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال به ویژه در مناطق محروم و کم جمعیت با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خدمت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تقدیر از فداکاری کادر درمان در ایام کرونا افزود: همکاران آموزشی و اداری آموزش و پرورش با وجود چندین برابر شدن مسئولیت‌هایشان، مدافع تعلیم و تربیت بوده و با وجود کمبود زیرساخت‌های و تجهیزات، شبانه روز در خدمت آینده سازان جامعه بودند و دغدغه‌ی جامعه در رابطه با تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی به وضوح کاهش دادند و نگذاشتند حتی یک دانش آموز از تحصیل باز ماند.

منافی خاطرنشان کرد: معلمان ما در این دوران بحرانی ۹۲ هزار دانش آموز را در یک هزار و 873 مدرسه‌ی روستایی با وجود مشکلات تردد، جسمانی، استرس بیماری و نبود امکانات تردد در مناطق صعب العبور، توانستند به صورت حضوری حمایت کنند و ایثارگرانه اجازه ندادند آموزش تعطیل شود.

وی بیان کرد: برای معلمانی که دارای تحصیلات دانش سرایی دارای سوابق سنواتی بالا هستند، خواستار دریافت مطالبات تمام وقت هستیم و برای نیروهای نهضتی تک دوره که سالیان سال در مناطق صعب العبور فداکارانه زحمت کشیده اند، مشمولیت استخدام را خواستاریم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا