Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12511 ۱۴۰۰/۰۱/۱۹   ۱۰:۳۶:۳۷

امروز؛
وزیر آموزش و پرورش وارد ارومیه شد

 

وزیر آموزش و پرورش با هدف دیدار با معلمان، دانش آموزان منتخب استان آذربایجان غربی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، وارد ارومیه شد.

به گزارش نای قلم، محسن حاجی میرزایی، وارد فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه شد و مورد استقبال رسمی مقامات عالی رتبه استان قرار گرفت.

«حضور در مزار شهدا»، «دیداربا نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی»، «دیدار با معلمان منتخب استان» و «بازدید از نمایشگاه دستاوردها» و «دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان» از برنامه سفر یک روزه وزیرآموزش و پرورش است.

«افتتاح و کلنگ زنی پروژهای آموزشی و پرورشی از طریق ویدئوکنفرانس در نواحی و مناطق استان»، «حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی»، «گفت و گو با دانش آموزان» با موضوع بررسی کمی و کیفی آموزش های مجازی از دیگر برنامه‌‌های حاجی میرزایی در سفر به استان آذربایجان غربی است.

«رونمایی از کتاب راه خوبان» با موضوع خیرین مدرسه ساز و آغاز فرآیند تولید «سریال ویژه آموزش و پرورش استان» با هدف ترغیب دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی، از برنامه‌های جانبی وزیر و هیئت همراه در  سفر به ارومیه خواهد بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا