Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12506 ۱۴۰۰/۰۱/۱۸   ۲۱:۴۱:۰۴

وزارت بهداشت اعلام کرد؛
قرار گرفتن تمام ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز و نارنجی

 

براساس اعلام وزارت بهداشت، 17 شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش نای قلم، تمام ۱۷ شهرستان استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند که از این تعداد ۱۲ شهر با وضعیت قرمز و پنج شهر با وضع نارنجی هستند.

براساس این گزارش ارومیه، ماکو، شوط، پلدشت و خوی درشمال و همچنین مهاباد، بوکان، میاندوآب، نقده، پیرانشهر، تکاب و شاهین‌دژ در جنوب استان وضعیت قرمز کرونایی و شهرهای سردشت، اشنویه، سلماس، چالدران و چایپاره وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

این تغییر وضعیت در حالی است که تا ابتدای هفته جاری شهرستان‌های مهاباد، سلماس، میاندوآب، تکاب، شاهین‌دژ، شوط و چایپاره در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه خودداری از سفرهای غیرضروری در شهرهای نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط هم باید نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری اداره‌ها، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا