اخبار
کد خبر : 12500 ۱۴۰۰/۰۱/۱۸   ۲۱:۱۲:۵۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 1008 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و هشت نفر رسید.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: از این تعداد، ۱۹۸ نفر معادل یک پنجم مبتلایان در بیمارستان های مختلف استان بستری شده اند.

او بیان کرد: از این تعداد نیز ۷۴ نفر معادل ۳۷ درصد مربوط به ارومیه، ۵۲ نفر مربوط به خوی، ۱۳ نفر مربوط به میاندوآب و ۵۹ نفر دیگر در ۱۴ شهرستان دیگر بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: در حال حاضر ۸۲۴ نفر مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۴۳۰ نفر مشکوک و ۳۹۴ نفر نیز مبتلای قطعی هستند.

آقازاده اظهار کرد: هم اکنون ۱۹۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه آذربایجان غربی بستری هستند و ۵۰ نفر نیز با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

او از فوت ۱۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد هفت نفر مربوط به ارومیه هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان؛ طبق آخرین آمار، ۱۲۸ هزار و ۴۱۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و سه درصد این تعداد، جان خود را از دست داده اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا