اخبار
کد خبر : 1250 ۱۳۹۴/۰۹/۲۷   

شاخص‏ های اختصاصی مقاوم‏سازی اقتصاد احصا شود

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی بر احصای شاخص‏های اختصاصی مقاوم‏سازی اقتصاد در دستگاه متبوع خویش تأکید کرد و تحقق این امر را سبب ارزیابی درست و ایجاد نقشه راه برای اداره کل دارایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش نای قلم، داود غفاپور در جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، با اشاره به  برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی استان به تبیین تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این اداره کل در راستای پیشبرد برنامه‌های سازمانی در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، پرداخت.

دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بر بازنگری برنامه‌های عملیاتی سال‏1394 اداره کل در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

این مقام مسئول، تهیه برنامه‌های عملیاتی اداره کل در چارچوب کاربرگ‌های مصوب شورای اقتصاد به منظور انطباق با برنامه‌های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان را خواستار شد.

گفتنی است در این جلسه پس از طرح نظرات و پیشنهادات سایر اعضای حاضر در جلسه و جمع‏بندی مسائل مطروحه توسط دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تعیین کارشناس پیگیری امورمرتبط، مقرر شد برنامه‌های عملیاتی اداره کل در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مجدداً بازنگری شده و در چارچوب کاربرگ‌های مصوب شورای اقتصاد تهیه و تا پایان ماه جاری به دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی ارسال شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا