اخبار
کد خبر : 12476 ۱۴۰۰/۰۱/۱۷   ۱۹:۲۳:۵۲

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی و شناسایی سوله های بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده از صاحبان شرکت‌ها و موسسات خصوصی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی همچنین از شناسایی تعداد چهار سوله بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده از صاحبات شرکت‌ها و موسسات خصوصی خبر داد.

وی افزود: به دنبال کلاهبردای‌های صورت گرفته در سطح استان و بالاخص شهرستان بوکان، افراد زیادی مالباخته از سطح کشور به مراجع قضایی شهرستان مراجعه و اعلام شکایت کردند.

خرم‌نیا در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند متهم پرونده از افراد سابقه دار بوده که با استفاده از فضای مجازی مالباختگان را که اکثرا از مالکان کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی بودند و نیز تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشتند را شناسایی کرده و با ایجاد رابطه خود را به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق با چرب زبانی از صاحبان شرکت ها کلاهبرداری می کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار کرد: ارزش اقلام مکشوفه از انبار‌های محل نگهداری کالا‌های کلاهبرداری شده بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا