اخبار
کد خبر : 12471 ۱۴۰۰/۰۱/۱۶   ۲۰:۵۰:۳۷

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مطرح کرد؛
تسریع در فرآیند ارائه خدمت با نسخه نویسی الکترونیک

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: نسخه الکترونیک موجب تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی مراکز درمانی به بیمه‌شدگان می‌شود.

به گزارش نای قلم، صادق اسمعیل زاده امروز در جلسه کارگروه ارزیابی، پایش و نظارت بر اجرای نسخه الکترونیک اظهار کرد: با توقف صدور دفترچه های درمانی گام مهمی در راستای مدیریت بهینه منابع و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان برداشته می‌شود.

وی افزود: با هدف شناسایی موانع و مشکلات اجرای طرح با برنامه‌ریزی های انجام شده همکاران مدیریت درمان بازرسی‌های میدانی را از مراکز ملکی و طرف های قرارداد انجام می‌دهند و از تمام ظرفیت‌های سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد این برنامه بسیار مهم استفاده می‌شود.

اسمعیل زاده تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری بسیار خوبی با طرح نسخه الکترونیک داشته‌اند و شرایط مناسبی را برای همکاری و پیشبرد طرح فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه در شروع هر کار جدیدی وجود برخی مشکلات طبیعی است، اضافه کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای موفقیت این کار بزرگ استفاده می‌شود.

در این جلسه همچنین همکاران عضو کارگروه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا