اخبار
کد خبر : 12458 ۱۴۰۰/۰۱/۱۵   ۲۱:۰۲:۱۱

شهردار ارومیه:
مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود

 

شهردار ارومیه گفت: مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود.

به گزارش نای قلم، مجید آقازاده امروز در نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه در سال جاری، اظهار کرد: مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود چرا که زمان برای ما بسیار با اهمیت است.

وی افزود: نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه گذاری، افزایش تخلفات شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مهم باید پیشگیری کرد.

شهردار ارومیه گفت: مشکلات طرح تفصیلی در میزان درآمدها و همچنین تولید مسکن موثر است که باید در راستای رفع آن تلاش کرد، دستگاه های نظارتی در این خصوص ورود کرده و ما هم به عنوان دستگاه حاکمیتی پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و این مهم جزو برنامه های ضروری مجموعه شهرداری ارومیه است.

آقازاده ادامه داد: در حضور اعضای شورای معاونان شهرداری اعلام می کنم که اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از بنده انتظار کار قانونی دارند.

وی تصریح کرد: به روند صدور پروانه ساخت نگاه ویژه شود چرا که پروانه های صادره سند حیثت برای شهرداری است لذا باید به پروانه های صادر اهمیت و دقت ویژه شود و از صدور پروانه های مشروط نیز باید خودداری کرد و از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری و به ویژه در حوزه صدور پروانه ساخت استفاده می کنیم .

آقازاده ادامه داد: ارتباط مجموعه بزرگ شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر به صورت پارلمان محلی و دولت محلی خواهد بود و در مواردی که قوانین  در آن ساکت است از ظرفیت شورای شهر استفاده می کنیم.

وی عنوان کرد: امید است با تعامل سازنده و اثرگذار در خدمت اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق محروم باشیم.

آقازاده افزود: به زودی با تیم های اجرایی از مناطق محروم شهری جهت رفع مشکلات شهروندان ساکن در آن مناطق بازید خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با رفع مشکلات شهروندان؛ مشارکت آنها برای توسعه شهری جلب شده و رضایتمندی آنها را رقم می زنیم.

آقازاده اظهار کرد: با تعامل سازنده، کارآمد، با همفکری و همدلی در راستای یک هدف واحد؛ خدمت به مردم گام های موثر و سازنده در شهر برداریم.

وی تصریح کرد: به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با تشکیل جلسات مختلف نگاه ویژه دارم چرا که این مهم باعث بروز مشکلات عدیده ای در سطح شهر شده است .

آقازاده با بیان اینکه استقلال مناطق شهرداری و حتی سازمان ها جزو اولویت هاست، تأکید کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل و چارت سازمانی نگاه ویژه دارم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: ضروری است کارگروهی جهت احصاء مشکلات و رفع آن به صورت کارشناسی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه تشکیل یابد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا