Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12454 ۱۴۰۰/۰۱/۱۵   ۲۰:۱۵:۳۲

با اعلام وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در برخی شهرها؛
ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی تعطیل شد

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان‌های ارومیه، نقده، خوی، اشنویه، سردشت، بوکان، چالدران، ماکو، پلدشت و پیرانشهر توسط ستاد مبارزه با کرونا ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها تعطیل است.

به گزارش نای قلم، خدیجه معصومی در گفتگویی اظهار کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد شامل تکاب، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب، سلماس، شوط و چایپاره کتابخانه‌های عمومی دایر خواهد بود.

 وی ادامه داد: خدمات حضوری در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

 این مسئول همچنین با اشاره به ساعت فعالیت كتابخانه‌های عمومی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، گفت: کتابخانه‌های دو شیفت، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰، کتابخانه مرکزی استان از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۱ و کتابخانه‌های تک شیفت و روستایی از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰  آماده ارائه خدمات به علاقمندان هستند.

 معصومی بیان کرد: امانت منابع کتابخانه‌ای از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا