اخبار
کد خبر : 1243 ۱۳۹۴/۰۹/۲۶   

واژگونی اتوبوس در جاده تبریز ـ ارومیه با ۵ کشته و زخمی

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی اتوبوسی با پنج کشته و زخمی در جاده تبریز به ارومیه و برخورد سه خودرو سنگین در اتوبان تبریز ـ زنجان با یک کشته خبر داد.

 به گزارش نای قلم به نقل از قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده  اظهار داشت: به دنبال دو حادثه در جاده‌های مواصلاتی استان، پنج پایگاه اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وی در توضیح حوادث روی داده گفت: ساعت 1:43 دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه بیست و ششم آذر ماه جاری برخورد دو دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه خودرو باری نیمه‌سنگین در اتوبان تبریز ـ زنجان، 138 کیلومتر مانده به زنجان و گزارش این حادثه به پایگاه فوریت‌های پزشکی بارگاه گزارش شد و با اعزام تکنسین‌های اورژانس 115 از فوت یک تن خبر دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: همچنین ساعت پنج صبح امروز یک مورد واژگونی اتوبوس در کیلومتر 40 جاده تبریز ـ ارومیه، مابین «خورخور» و جزیره اسلامی به اپراتور شهرستان اسکو گزارش شد و چهار دستگاه آمبولانس پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی سرای، خورخور، ایلخچی و خسروشهر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی فوریت‌های پزشکی با بررسی صحنه و وضعیت مصدومان حادثه از فوت یک تن و مصدومیت چهار تن دیگر خبر دادند که مصدومان با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: لغزندگی جاده‌ها در فصول سرد سال عامل فزاینده بر حوادث جاده‌ای است و رعایت سرعت مطمئنه کاهش این حوادث را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا