اخبار
کد خبر : 1242 ۱۳۹۴/۰۹/۲۶   

نشاط سیاسی در آذربایجان غربی گسترش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم گسترش نشاط سیاسی در استان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در همایش معاونان فرمانداران و بخشداران استان اظهار کرد: احزاب سیاسی شناسنامه‌دار که طبق قانون می‌توانند درعرصه انتخابات حاضر باشند باید برای حضور فعال در این عرصه وارد عمل شوند.

وی افزود: لزوم داشتن شجاعت برای عمل به مر قانون و اعتقاد به حق الناس بودن آراء مردم از اصلی ترین اولویت ها برای انتخاب مجریان برگزاری انتخابات سال جاری است.

رادفر بر رعایت اصل بی طرفی فرمانداران و بخشداران در انجام وظایف قانونی خود به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و فارغ از تنش های سیاسی تأکید کرد و گفت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و فارغ از تنش های سیاسی از اصلی ترین ماموریت های مسئولان برگزاری انتخابات در سال جاری است.

وی تصریح کرد: مجریان و نمایندگان ستاد انتخابات در شهرستان‌ها باید سیاست‌های دولت را به خوبی اجرا کنند و دقت کنیم تا از اموال دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود و تلاش کنیم زمینه برای حضور هرکسی که فکر می‌کند می‌تواند در صحنه انتخابات وارد شود، باز شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین تاکید کرد: ما باید امکانات لازم را برای هرکسی که در خود آمادگی حضور در انتخابات را می‌بیند فراهم کنیم و شرایط و امکانات برگزاری انتخابات را نیز طوری فراهم کنیم که مردم به راحتی رای خود را به صندوق بیاندازند و یک مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از شکل گیری سیاست اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید در کشور، از حضور جناح ها و احزاب مختلف در بدنه دولت و از همه مهم تر حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید وتیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان نمونه های بارز مشی اعتدال در دولت تدبیر و امید نام برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی در مختومه کردن پی ام دی و لغو 12 قطعنامه قبلی آژانس علیه ایران گفت: امروز علی رغم برخی نگاههای منتقد، اکثر کشورها و دولتها به حق هسته ای کشورمان معتقد و معترف هستند.

رادفر ادامه داد: همه کشورها به دنبال منافع ملی خود هستند و ما نیز در این مذاکرات به دنبال منافع خود بودیم و توانستیم به حداکثر منافع خود دست پیدا کنیم و الان دنیا به این نتیجه رسیده که تحریم ها اثرگذار نبوده و اذعان می کنند که چاره ای جز توافق نداشتند و اینها توفیقاتی است که با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت حاصل شده است.

وی، کنترل و مهار تورم را از دیگر اقدامات مثبت دولت برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید علی رغم وجود شرایط دشوار و مشکلات و تنگناهای اقتصادی، توانست با تکیه بر خرد جمعی و برنامه ریزی های هوشمندانه و دقیق، روند افسار گسیخته تورم را کنترل و شرایط را برای تحقق رشد اقتصادی مثبت فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود بر لزوم اطلاع رسانی های دقیق و تبلیغ دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم به عنوان اصلی ترین وظیفه نمایندگان دولت در استان و شهرستان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا