اخبار
کد خبر : 12417 ۱۴۰۰/۰۱/۱۱   ۰۶:۵۴:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
شناسایی ۴۴۵ بیمار کرونایی جدید در آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته با آزمایش دو هزار و ۷۰۰ نفر رکورد جدیدی در استان ثبت و ۴۴۵ بیمار کرونایی دیگر شناسایی شدند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: به منظور بیماریابی بهتر افراد مبتلا به کرونا، روز گذشته تعداد تست های انجام شده در استان به 2 هزار و 700 مورد رسید که رکورد جدیدی در استان محسوب می شود.

او درباره تعداد افراد با تست مثبت افزود: تعداد افراد با تست مثبت به ۷۳۴ نفر رسید که از آن ۵۶ نفر مربوط به افراد بستری با تست مثبت و ۶۷۸ نفر افراد سرپایی با تست مثبت می باشد.

آقازاده تعداد بیماران کرونایی بستری شده در کل استان را ۵۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۲۷۲ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۲۸۲ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۱۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و ۲۹ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور قرار دارند‎.

آقازاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی در شهرستان‌های ارومیه، خوی و سلماس در اثر بیماری کرونا جان خود را از ‏دست داده و تعداد کل ‏فوت شدگان بر اثر بیماری کووید-۱۹ در ‏آذربایجان غربی به سه هزار و ۷۶۱ نفر رسیده است. ‏

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا