Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12415 ۱۴۰۰/۰۱/۱۱   ۰۶:۵۲:۲۰

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
سهمیه آرد برای نان روغنی تخصیص نمی‌یابد

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای حفظ سلامت مردم رسته نان روغنی به بربری تغییر می‌یابد و سهمیه آرد برای نان روغنی تخصیص می‌یابد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در محل استانداری اظهار کرد: با توجه به اینکه روغن یک مایع جذاب و حفظ و رعایت بهداشت در محیط روغنی بسیار سخت است، در اغلب نان روغنی ها مسائل بهداشتی رعایت نمی شود و سلامت جامعه را با خطرات جدی روبرو می کند از این رو پخت نان روغنی به بربری تغییر می‌یابد.

وی در ادامه افزود: خروج هرگونه مرغ زنده و یا گوشت مرغ کشتار شده به خارج از استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف مطابق قانون رفتار شده و اقلام کشف شده برای مصرف مردم استان با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: حمل مرغ زنده از مرغداری‌ها به کشتارگاه ها منوط به ثبت آمار در سامانه جهاد کشاورزی و اخذ مجوز حمل از سازمان دامپزشکی استان است که در صورت نداشتن مجوز حمل تخلف محسوب و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده می‌شود.

بابایی خاطرنشان کرد: فروش مرغ زنده برای مرغداران و گوشت مرغ کشتار شده برای کشتارگاه ها و همچنین قیمت مصرف کننده در سطح عرضه نباید بیشتر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار باشد و در غیر اینصورت گرانفروشی محسوب و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: مردم در خرید کالاهای اساسی شتاب‌زده عمل نکنند و در حد نیاز مصرف خود خرید کنند تا تلاطم بازار به حالت عادی باز گردد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا