Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1241 ۱۳۹۴/۰۹/۲۶   

انتخابات خبرگان رهبري؛ نام نويسي 2 نفر در آذربايجان غربي

در نخستین روز از ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی و آیت الله سید محسن موسوی تبریزی از آذربایجان غربی ثبت نام کردند.

قبل از ظهر امروز آیت الله سید علی اکبر قریشی مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با مراجعه به ساختمان فرمانداری ارومیه با ارائه مدارک مورد نیاز برای حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از آذربایجان غربی ثبت نام کرد.

آیت الله قریشی متولد سال 1307 هجری شمسی در شهرستان بناب آذربایجان شرقی است. وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رای مردم به مجلس خبرگان قانون اساسی راه یافت و در تدوین قانون اساسی مشارکت کرد و در دوره‌های اول و دوم به نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد .

وی در سایه مجاهدت های قلمی خود در سال 1375 به عنوان محقق نمونه سال کشور انتخاب شد .

آیت الله قریشی نمایندگی امام و ولی‌فقیه در جهاد سازندگی استان آذربایجان غربی و نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه را نیز در سوابق کاری خود دارد .

آیت الله سید محسن موسوی تبریـزی، لیدر و تئوریسین جریان اصلاحات نیز از تهران اقـدام بـه ثبت نام بـه عنوان داوطلب نمـایندگی مجلس خبرگـان رهبری از آذربایجان غربی کرد.

وی متولد چهارم اسفند سال 1329، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است .

آیت‌الله سید محسن موسوی تبریزی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری دوره اوّل از آذربایجان شرقی و دور سوم از استان آذربایجان غربی را بر عهده داشت.

یک دندانپزشک نیز با هدف ثبت نام به فرمانداری ارومیه مراجعه کرد و پس از اطلاع از شرایط داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، با اعلام اینکه من اجتهاد ندارم، محل ثبت نام را ترک کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا