اخبار
کد خبر : 12401 ۱۴۰۰/۰۱/۰۸   ۰۶:۳۲:۳۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:
مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی افزایش یافت

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ۲۸ اسفند ۹۹ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۴۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این میزان افزایش مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۰ در مقایسه با نوروز ۱۳۹۸ بالغ بر هفت درصد کاهش را نشان میدهد و عمده ترین دلیل این مساله: ممنوعیت کامل تردد بین شهری درنوروز ۹۹، رعایت کامل و با حساسیت بالای دستورالعمل های بهداشتی کرونا توسط مردم و خانه نشین شدن مردم در سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ذخیره‌سازی و نگهداشت انواع فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت با بهره برداری انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی شرایط مطلوبی دارد، افزود: عملیات سوخت‌رسانی در منطقه حتی به مدت یک ساعت هم متوقف نبوده و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بی‌وقفه در حال خدمت هستند تا با تامین به‌ موقع سوخت‌های مورد نیاز، موجبات رضایت‌مندی هموطنان را فراهم کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد شهرستان خوی با ۶۲ درصد افزایش مصرف بنزین و ارومیه با ۴۶ درصد افزایش مصرف بنزین به ترتیب در رتبه های اول و دوم منطقه از نظر مصرف بنزین قرار گرفته اند.

وی، به فعالیت ۱۳۱باب جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی (گاز طبیعی فشرده) و ۲۰۰ نفتکش جاده‌پیما در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل و همه دست‌اندرکارن مربوطه در کل روزهای سال و به‌ویژه ایام نوروز با تلاش‌ بی‌وقفه و شبانه‌روزی، سوخت مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند و امسال هم در شرایط بسیار مطلوبی به استقبال نوروز رفتیم و در عمل توزیع سوخت را تاکنون به نحوی مطلوب انجام دادیم و از این به بعد نیز به پیش خواهیم برد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا